Mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego mogą otrzymać Zachodniopomorską Kartę Seniora, która upoważnia do korzystania ze zniżek w różnych punktach handlowo – usługowych na terenie województwa. Kartę bezpłatnie otrzymuje osoba która jest mieszkańcem gminy i ukończyła 60 lat. Wniosek o wydanie karty należy złożyć na terenie gminie będącej miejscem zamieszkania.
Wykaz gmin gdzie należy złożyć wniosek
Wniosek o wydanie karty dla mieszkańców SZCZECINA i KOSZALINA |
Wniosek o wydanie karty dla mieszkańców pozostałych gmin |
UWAGA: Obsługę wniosków Gminy Miasto Szczecin oraz Koszalin prowadzi Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego. Czas oczekiwania na wydanie karty wynosi ok. 30 dni.
Odbioru Karty można dokonać:
- w Szczecinie ul. Korsarzy 34 – Zamek Książąt Pomorskich, Mały Dziedziniec, Wejście „i” – na parterze pok. 6 w godzinach 10:00- 14:00
- w Koszalinie ul. Monte Cassino 2 – w godzinach urzędowania
Przed odebraniem Karty prosimy o upewnienie się, że Karta jest gotowa do odbioru. Informację można uzyskać pod numerem: Szczecin (91) 4253-609 oraz Koszalin (94) 3177-421